Симуляциялық орталықтар

Медико – Инновациялық Технологиялар

Бүгінгі таңда медициналық қызметкерлерді дайындау мен біліктілігін арттыруды симуляциялық жабдықты, пациенттердің және жеке органдардың шынайы үлгілерін қолданбай елестету мүмкін емес, бұл негізгі дағдыларды да, техникалық күрделі манипуляцияларды да пысықтауға мүмкіндік береді.

«Медико-инновациялық технологиялар» ЖШС реализмнің барлық деңгейлерінің «толық аяқталған» симуляциялық орталығын құрудың кешенді шешімдерін ұсынады.

 

Технологиялық реализм деңгейлері, мұнда әрбір келесі деңгей сенімдірек, сенімді.

 

Симуляциялық орталыққа диагностикалық зерттеулер мен шұғыл көмек көрсету дағдыларын дамытудан бастап күрделі роботтық технологияларға дейін медицинаның барлық ағымдағы бағыттарын қамтуы мүмкін.


Симуляциялық орталығын құру қоршаған ортаға ену арқылы және ең шынайы жұмыс ортасында нақты клиникалық жағдайды қайта құру арқылы әрекеттің интерактивті түрін қамтамасыз ететін білім беру әдісін ұсынады. Компьютерлендірілген бейнебақылау жүйесі оқу процесін жазып алады және жекелеген мамандардың да, бүкіл медициналық топтың іс-әрекетін талдайды.  

 

 

Біз ұсынамыз

Біз тапсырыс берушінің қажеттіліктеріне байланысты әртүрлі санаттағы симуляциялық жабдықты ұсынамыз:

  • Робот тренажерлары;

  • Виртуалды тренажерлар;

  • Виртуалды шындықтағы симуляциялар;

  • Тренажер манекендері;

  • Тренажерлар;

  • Фантомдар;

  • Ағзалар мен тіндердің үлгілері;

  • Медициналық техниканың симуляторлары;

  • Симуляциялық орталықты басқару жүйелері.

Симуляциялық оқытудың артықшылықтары

  • Оқу процесінің шектеусіз ұзақтығы және сол кезеңнің немесе дағдының даму ұзақтығы;

  • Тегін оқу кестесі, емхана кестесіне немесе науқастың болуына тәуелділік жоқ;

  • Оқыту процесін мұғалімнің тұрақты бақылауының қажеті жоқ;

  • Пациент үшін оқу процесінің қауіпсіздігі;

  • Сирек кездесетін ауруларда немесе науқас үшін өлімге әкелетін жағдайларда, манипуляциялар, араласулар кезінде дағдыларды жаттықтыру;

  • Дәрігер мен науқас үшін стресссіз күрделі араласуларды орындау;

  • Операциялар мен манипуляцияларды жасау кезінде дәрігерлер мен медбикелер жіберетін қателіктердің санын азайту;

  • Курсанттардың оқу процесінің өзіне жоғары қызығушылығы;

  • Топтық өзара әрекеттестік, қарым-қатынас, жақсы үйлестірілген жұмыс;

  • Курсанттың іс-әрекетінің дұрыстығын автоматты түрде бағалау, қателерді түзету, ұсыныстар беру, курсанттың объективті аттестаттауы;

  • Ең аз операциялық шығындар, шығын материалдарын, мәйітті материалды, зертханалық жануарларды және техникалық қызмет көрсету персоналын қажет етпейді.

Жобаны әзірлеу кезеңдері

1
Жобаны әзірлеуге жауапты тұлғаны (негізгі мамандарды) таңдау;
2
Орталықтың тұжырымдамасын әзірлеу, миссиясы мен міндеттерін анықтау;
3
Орталықта жүзеге асырылатын тағылымдамадан өтушілер контингентін және оқытуды ұйымдастыру нысандарын таңдау;
4
Орталықта оқытудың мақсаты мен мазмұнын таңдау;
5
Үй-жайдың схемасы;
6
Жабдықты сатып алу;
7
Педагогтар орталығының қызметіне қатысу нұсқалары;
8
Жұмысқа қабылдау;
9
Инженерлік және техникалық қызмет көрсету;
10
Ұйымдастырушылық құжаттарды әзірлеу;
11
Іс-әрекеттерді бақылау және түзету;
Серіктестер
Кеңес алу үшін кері байланыс формасын толтырыңыз